04:34 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارت سوخت

اگر هنوز کارت سوخت نگرفته اید بخوانید
نماد برتر- صدور کارت سوخت در حالی که در سال ۱۳۹۸ از زمان درخواست بین یک ماه تا ۴۰ روز زمان نیاز داشت، اما حالا ‌این زمان به دلیل شیوع کرونا و دورکاری برخی کارکنان امسال طولانی‌تر شده اما طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت حداکثر سه ماه است.
صدور کارت سوخت تمام متقاضیان تا چند روز آینده
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام متقاضیانی که تا کنون تقاضای خود را ثبت کرده اند تا چند روز آینده صادر می شود.
حواستان به سهمیه بنزین باشد
نماد برتر- سقف ذخیره بنزین برای خودروهای شخصی ۹ ماه تعیین شده است. این مساله بدین معناست که این ماه سهمیه سوخت به خودروهایی که تاکنون از سهمیه سوخت خود استفاده نکرده‌اند، تعلق نمی‌گیرد.
تکلیف ذخیره کارت سوخت چه می‌شود؟
نماد برتر- سررسید ۹ ماه ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت این ماه به پایان می‌رسد اما طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تصمیم‌گیری برای تمدید یا عدم تمدید سقف ذخیره بنزین در جریان است.
پیامک‌های واریزی که برای کلاهبرداری می‌آیند
نماد برتر- پس از صفحات «فیشینگ» و پیامک‌هایی که با موضوع روز یا به نام یک سامانه می‌رسیدند، در نوعی از کلاهبرداری پیامک‌هایی در شمایل یک پیام واریز مبلغی پول به حساب شما ظاهر می‌شود.
مهم نیست کارت سوخت به نام شما باشد
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اگر کارت سوخت شخصی که ماشین را خریداری می‌کند، به نام خریدار نباشد، مشکلی به وجود نمی‌آید و هیچ الزامی برای تغییر کارت سوخت نیست.
سهمیه بنزین خودروهای جدید چند لیتر است؟
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت کارت‌های جدید از زمان صدور کارت محاسبه می‌شود، نه از زمان درخواست متقاضی.
سهم کارت سوخت جایگاهداران باز هم کم می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در حالی که سخنگوی دولت اعلام کرده که سهمیه استفاده از کارت سوخت جایگاهداران در ادامه اجرای سیاست وزارت نفت درباره کارت سوخت، از ۳۰ به ۱۵ لیتر کاهش خواهد یافت، شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی از این صحبت‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرده و به نظر می‌رسد هنوز تصمیم قاطعی برای سرنوشت کارت سوخت جایگاه‌داران اتخاذ نشده است.
پیامک‌های کلاه‌برداری همچنان ارسال می‌شوند!
پایگاه خبری راد: مدتی است که پیامکی تحت عنوان سهمیه‌بندی بنزین برای برخی مشترکان ارسال می‌شود و علی رغم اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته همچنان افرادی هستند که فریب این پیام را می‌خورند و اقدام به واریز وجه برای افراد کلاه‌بردار می‌کنند.
کارت سوخت شما کجاست؟
پایگاه خبری راد: پس از این‌که طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شد تاکنون هنوز تعداد زیادی از افراد نتوانسته‌اند کارت خود را دریافت کنند و اطلاع دقیقی نیز از وضعیت آن ندارند.
آخرین خبرها از کارت‌ سوخت
پایگاه خبری راد: چند ماهی است که خبر طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی اعلام شده و از همان زمان تاکنون نیز شایعه‌های متفاوتی مبنی‌بر احتمال گران شدن و سهمیه‌بندی بنزین به‌گوش می‌رسید اما وزیر نفت صراحتا اعلام کرد که برای سهمیه‌بندی و دونرخی شدن بنزین هنوز تصمیمی اتخاذ و ابلاغ نشده است.
بازار سیاه بنزین در جایگاه‌های سوخت
پایگاه خبری راد: کارت سوخت به منظور سروسامان دادن بازار بنزین به میدان آمد اما مواردی مشاهده شده که عده‌ای از متصدیان در برخی جایگاه‌ها، سفره سوءاستفاده خود را پهن کرده‌اند.
چرا اتصال کارت سوخت به کارت بانکی اجرا نشد؟
پایگاه خبری راد: اتصال کارت سوخت به کارت بانکی که یکی از ثمرات دولت الکترونیکی بود و میلیاردها تومان صرفه‌جویی را در پی داشت، در حالی لغو شد که با وجود نارضایتی مردم و مسوولان فناوری اطلاعات، مشخص نیست چه کسی از لغو این پروژه بهره می‌برده است!؟
 ارایه برنامه‌های جدید کارت سوخت در هفته آینده
پایگاه خبری راد: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هفته آینده برنامه‌های جدیدی را برای اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در نظر داریم که در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
اکثر شرکت‌های ایرانی نسل ۱ و ۲ هستند
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اکثر شرکت‌های ایرانی نسل یک یا دو هستند و کمتر شرکتی است که به نسل چهار و پنج رسیده باشد.